Next stop; weekend

Hallådär!
Veckan rullade på som tusan och det är redan fredag imorgon. Kan delvis bero på att jag hade z-dag och var inprincip ledig om man bortser från paddlingen (?) jag hade. Idag är det inställd träning vilket betyder; plugga arslet av sig så man kan ta helg ordentligt imorgon. 
 
Som jag sa förut så är det premiär i båda serierna denna helg och jag är så galet taggad på att få sätta på mig tröjan och lira lite, ska ju dock inte ljuga och säga att jag inte är väldigt nervös också för det är jag! Får släppa innebandyn för en sekund och fokusera på psykologin, haade!
Ungefär sähär har min säng sett ut senaste dagarna, plugg överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0