EN LITEN PROMENAD

Är nu inne på min tredje dag som sjukling, och har äntligen börjat få tillbaka energin i kroppen så jag börjar sakta men säkert att klättra på väggarna. Min träningsabsinens just nu är större än någonsin, vill bara ut på banan och lira lite boll igen, eller bara få göra någonting, missar förmodligen morgondagens träning också tyvärr, om mamma  får bestämma iallafall. 
 
Om allting går som det ska nu så ska jag ta mig tillbaka till skolan imorgon. Lär va en del jobb som behöver göras, är en hel del skriftliga långa inlämningar nu i trean, iallafall som media barn, men antar att det är samma för alla, eller? Jag vet faktiskt inte. Har iallafall fått lite gjort dessa dagar så det är jag tacksam över.
Tog mig idag en lite kortare promenad, till en bänk där jag satt i 15minuter innan jag gick hem igen, men ja, mysigt var det oavsett!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0