If I agreed with you we’d both be wrong

Trots att jag var ledig denna vecka så har veckan känts sjukt lång, även om jag idag faktiskt trodde det var torsdag. Mitt nya schema är inget att hänga i julgran direkt, går inprincip heldagar varenda dag, bortsett från onsdagar, vilket är sjukt sent när man haft chill schema innan.
 
Kvällens planer är att ta det lugnt, för imorgon vankas det DM-kvartsfinal mot bele och jag är så fruktansvärt nervös av någon anledning, vore så sjukt skönt att få vinna den o ta sig till final, har ju faktiskt aldrig spelat en DM final förut(?!). Ska eventuellt möta upp Issa för snabbis sen, long time no see där! Har suttit och trixat med bloggar ikväll och ett eventuellt blogg byte kan faktiskt ske, men vi får se, jag har ju trots allt svårt för att bryta gamla vanor!
Så här glad och taggad var jag på min GK lektion tidigare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0