GRAFISK KOMMUNIKATION

Tjenixen!
Jag har då valt till kursen grafisk kommunikation på gymnasiumet, vilket innebär att man inprincip designar små grejer grafiskt/digitalt på datorn, som i detta fall, logotyper. Nackdelen är väl att lektionerna är tre timmar långa och jag har bokstavligen tänkt sönder min hjärna för att försöka få ihop något idag, antingen blir det för simpelt eller för avancerat, har jätte svårt för att hitta balansen där emellan. 
 
Nu är det ca. tjugo minuter kvar av lektionen innan jag äntligen får ta lunch. På den återstående tiden ska jag skriva en liten reflektion över de två som jag anser är bäst av dem jag gjort. Här nedan kan ni se några av alternativen! 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0