FREDAGEN DEN TRETTONDE

Fredagen den trettonde idag eller rättare sagt igår. Eftersom att vi i Rudbeck är lediga på måndag så blir det även långhelg denna gång vilket är fruktansvärt skönt. Tog mig an ett entreprenörskaps prov idag, vilket gick helt okej, kändes som att jag hade koll på de flesta frågorna iallafall men man vet ju aldrig!
 
Tog mig en runda till gymmet med Isabell efter skolan, blev lite ben fokus baksida lår innan vi drog oss ner till Rotebrohallen för att kolla lite fredags innebandy. Efteråt så åkte jag och Madeleine hem till Lina för fredagsmys med te, mackor och bullar. Vi hade det jätte mysigt och de två människorna är verkligen jätte härliga! En bra fredag med andra ord som nu leder vidare för lördag och ännu mera helg, Men först, lite sömn, godnatt på er!
 

Kommentarer
Postat av: Lule tjejen - mamma till wille

fiina bilder =)

Ps: var med i min nya tävling att vinna kanske en julklapp eller en julklapp till din vän, uppe nu! ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Michelle

2015-11-14 @ 06:58:30
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0