CHILL POP

Nu har även min helg tagit slut och imorgon väntas skola, ny period och nytt schema. Känns ändå rätt skönt då jag just nu inte har speciellt mycket som jag måste göra där. Igår hade jag match mot Tullinge i D2 som slutade 3-3 och sedan begav jag mig vidare för lite innebandytitt i Västertorp, en bra söndag med andra ord.
 
Min lediga dag har spenderats med Isabell i stinsen för lite träning, och sedan har jag städat rent lite från golvet här hemma innan jag drog till Huddinge för lite rehabträning, inte det absolut roligaste men fick ta det för vad det var. Har precis klivit ur duschen och ska alldeles strax börja krypa till korgs för natten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0