myspyslördag

Nej men hej igen!
Jag har ju inte så mycket för mig denna sommar så kan väl lika gärna lägga ner tiden på att blogga lite mer, och spara minnen vilket egentligen är det jag gör här, sparar minnen. 
 
Vaknade iallafall upp här hos Madeleine som hade lagat pannkaksfrukost till mig, gillar egentligen inte pannkakor speciellt mycket men till frukost är det faktiskt gott! Vi gjorde oss i ordning och tog en tripp till Kista centrum, inte varit där på jäätte länge för att vara mig så var lite nytt där. Tog oss igenom några affärer och avslutade med bio, Magic Mike xxl! Tyckte filmen var förvånatsvärt bra, speciellt om man jämför med den andra, men kanske bara är jag. 
 
Miranda plockade upp oss efteråt och vi drog med henne och Kevin hem till henne för att lira lite kort, älskar att spela kort så var en mysig avslutning på dagen och även träffa de två som kom hem från Grekland idag. Spenderar även denna natt hos Madeleine så får vi se vad som sker sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0