You can read all about it again..

Hej på er!
Att två inlägg inom så kort tid kommer ifrån mig är ju ett under. Anledningen till det är att jag sitter hemma hos Madeleine och den sötisen sitter och masserar mig, gosis. Har varit i Kista idag med far min och ätit lite samt kollar bio, Taken 3 fick så på schemat, inte för att jag har sett de andra två men ändå, den var helt okej. 
 
Jag och Madeleine ska ut och gå lite avrunda kvällen på ett skönt sätt med andra ord. Imorgon ska jag faktiskt försöka träna igen, efter att jag haft en grov förkylning i ca. två veckor. Den är inte helt borta än men betydligt bättre än vad det har varit! Så får se hur det går. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0