U remind me of a guy that I used to know

Hola friendos!
Mitt lov var chill, innehöll väldigt mycket innebandy och avslutade det i Linköping. Jag och ett gäng kompisar satte oss i bilen runt sex på morgonen förra fredagen för att åka ner till Linköping och kolla  på när bland annat Miranda lirade sfd-sm. Sov där i två nätter, åt massa bajs, umgicks och framför allt kollade en massa innebandy. Var as nice faktiskt!
 
Den här veckan har skolan dragit igång igen och jag har även hunnit att fylla arton, känns helt sjukt att lilla jag ska vara arton år gammal nu?! Min artonårsdag spenderades i skolan och i en innebandyhall medan min fredagkväll spenderades hemma hos Miranda med ett underbart gäng som hade ordnat en överraskningsfest åt mig! Kan inte med ord förklara hur glad jag blev, och hur mycket jag tycker om de människorna! Tack så mycket allesammans! Bilder på det kommer i ett eget inlägg lite senare. Har förövrigt haft lite släkt hemma hos mig och ska avsluta veckan med årets första match, borta emot Nacka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0