Alla grabbar åker in nanananna

Hello there!
Sitter hos Madeleine at the moment käkar godis och lyssnar musik, vi ska strax gå ut och vandra lite. Min lördagskväll spenderades med lite fina flickor hemma hos Isabell, vi åt lite tacomiddag, snackade en del, lyssna på musik och töntade oss något rejält, skönt med en sån kväll lite då och då!
 
På dagens schema har skola och innebandy stått. Hade öppethus så Madeleine spenderade en halvtimme med mig på min italienska lektion, en ny upplevelse varje gång kan jag säga er! Snackade med lite människor innan det var att bege sig några hundra meter bort till simhallen för game x2, insatsen går inte ens att prata om, råkasst var ordet tror de räcker så. Imorgon är det dj match borta mot Åkersberga, en måste match för vår del och känner mest döda eller avgå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0