NT 2015

Detta inlägg skulle ha kommit för några veckor sedan men då tiden inte riktigt har funnits så kommer det nu istället. För en liten kort sammanfattning så består egentligen NT av tre delar (iallafall för oss som går i trean) vilka är NT-veckan, NT-showerna samt NT-festen. I stora drag så är NT- något som arrangeras av naturarna och teknikarna i årskurs tre, alla generationer har alltså en varsin vecka inprincip. De klär ut skolan och varje år är de några återkommande karaktärer som är med samt att varje generation får chansen att ändra lite som de vill. Personligen tycker jag att detta år var det allra bästa, dels för att jag är tre och fick ta del av alla sakerna, samt att man kände/kände igen näst intill alla som var med iår. Tänkte dela med mig av de bilderna jag har ifrån dagarna och sedan kanske även något filmklipp om jag får det att fungera! Enjoy!
NT-veckan
 
 
NT - showerna
 
 
NT-festen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0