LONG TIME NO SEE

Var ett bra tag sedan jag skrev nu senast igen. De senaste veckorna har det hänt så otroligt mycket saker, verkligen konstant. Allt ifrån att vi var ute och firande Isabell som fyllt arton till ntveckan i skolan. För att få med allting så kommer det bli lite separata inlägg med det. 
 
Har haft studiedag idag vilket verkligen var väl behövligt efter gårdagens festligheter på Café Opera som blev ett grymt avslut på hela NT. Var ju NT-vecka i skolan förra veckan men självklart så lyckades jag dra på mig en infektion som slutade med halsfluss, streptokocker och pencilin så missade två dagar tyvärr. Ska leva på de där tabletterna tills på lördag då allting förhoppningsvis är över. Blev tyvärr inte en hel studie dag då vi var tvugna att palla oss till Älvsjö för SACO-mässa så nu är jag dödstrött och taggar träning..
Levde alltså på dessa två förra veckan och jag som inte är speciellt fan av B&J blev faktiskt positivt överraskad av smaken! Verkligen att rekommenderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0