IT WAS ONLY JUST A DREAM

Insåg idag att jag inte har bloggat sedan senast jag satt i den här stolen. Sitter som ni kanske förstod alltså åter igen på jobbet, ska vakta receptionen idag med, öppning samt stängning. Skillnaden denna gång är nog att jag är så trött att jag håller på att stupa, haha dricker Nocco för att jag eventuellt ska orka hålla ögonen öppna hela dagen.
 
Vad har jag då hållt hus de senaste dagarna? Jo, som inprincip hela december sett ut för mig så har allting gått i fullrulle. Var ju julafton först och då begav vi oss ut till min morbror där vi firade med släkten, alltid lika mysigt,  kom inte hem fören sent dock. Dagen efter åkte jag och syster till pappa för att fira jul med pappa (tror de var första gången på cirkus tre år för mig?). Vi åkte enligt tradition till Edsviken för att mata ankorna och sedan drog vi hemåt för att äta lite, öppna paket samt titta på världens bästa film julfilm, Ensam hemma! Därefter begav jag mig i fullrulle till Madeleine för lite fix och sedan en utgång för att fira henne! Hur mysigt som helst.
 
Min telefon är för närvarande på lagning så bilderna dyker eventuellt upp senare, om de nu finns kvar! Så länge får det komma tillfälliga!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0