ALONE DOESNT MEAN LONELY

 Är så himla dålig på att uppdatera att jag nästan blir arg på mig själv. Annars då så rullar livet på, tar dagarna som de kommer vilket innebär ungefär skola, träna osvosv. Imorgon går vi för sista skoldagen för den här terminen, det är helt sinnes hur fort detta år har gått, och vet inte riktigt om jag är glad eller ledsen över det..
 
Iallafall så är min dag imorgon fullspäckad, först ta sig igenom skoldagen, sedan körlektion och sen snabbt hem för att byta om och dra pån träning, är lite spänd på om jag kommer hinna med allt faktiskt. Är dessutom arg för att jag la ner värsta energin på en uppgift tills idag som jag tydligen inte skulle göra, min kärlek (se ironin) till min mentala tränare är brutal. Jaja, ska alldeles strax börja röra mig mot sängen, förövrigt så hade jag en mysig dag med pappa i Mall, hittade såå mycket grejer som jag ville ha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0