Boy I can see your body movin'

Hola people!
Lovet gick alldeles för fort för mig och sitter återigen här och stressar över skolan, ångesten är grov nu förtiden men börjar åtminstone få lite mer gjort under dagarna iallafall, vilket är viktigt. Avslutade lovet med en kväll hos Linus tillsammans med lite skönt folk och sedan en helg som spenderades i olika innebandyhallar för att se när världens bästa grabbar vann både kvalet och kvarten så att de är redo för semifinal på söndag, så stolt över dem. 
 
Har precis kommit hem efter en lång skoldag och en teorikurs, tackar gudarna för att Elin var med mig och gjorde eftermiddagen lite skojjigare. Jag ska plugga vidare lite innan det är dags för mig att krypa till korgs, så sjukt sliten och trött nuförtiden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0