You are no good for me

Ännu en helg är över och skolveckorna går snabbare och snabbare och snart är det faktiskt inte så mycket kvar. Känner att det är lagom mycket stress nu när man ska få klart alla uppgifter man inte gjort, ouups. Men det får bli en annan dag, idag är jag trött och sliten och ska sova. 
 
MIn helg var iallafall mysig. I fredags var jag först hemma hos Eldh innan jag drog med Miranda hem, vi drog ut en stund innan vi bäddade ner oss i sängen igen. Lördagen låg vi mest inne och bara mös, hon gjorde frukost till oss och vi hade det bara allmänt bra innan vi på kvällen tillsammans med Madeleine, drog förbi Kista och sedan till David för att umgås med honom och Niclas. Träffade även lite andra människor på köpet. I söndags var jag i Kista med Miranda och Markus för att kolla runt, var faktiskt roligare än på länge och vi blev där ett hyfsat långt tag iallafall. Den här helgen har varit skön, inte mycket måsten utan har mest bara varit.
Du är min favorit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0