Cause I am okay when I lay down in your arms..

Skolveckorna går i race fart nu för tiden och helgerna lika så. I fredags var jag ute med några härliga människor, lirade lite boll och umgicks innan jag följde med Madeleine hem och spenderade natten med henne. Sötisen gjorde middag till mig och hela köret. Vi mös framför tvn och datorn ungefär hela kvällen. 
 
Igår var det lagavslutning med damerna. Vilket innebar brännboll och picnik i Edsbergsparken. Mysigt var det och roligare hade vi, blev där i nästan fem timmar. Efteråt drog jag och Miranda vidare, förbi Norrviken en stund och sedan vidare till David och umgicks där. Hade en väldigt bra dag igår trots allt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Oerhört charmiga bilder du fick på mig Hahahah 😃

2014-06-04 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0