This world is getting colder

Helgen har tagit fart och det är jag mer än tacksam över. Denna vecka har varit mycket kämpa kan jag lova, mycket som händer på en och samma gång och jag är förövrigt helt lost i allting. 
 
Gårdagens helg invigde jag med att åka till Kista och klippa mig, vet inte vad de är med frisörer men de kan verkligligen inte lyssna på det man säger så nu sitter jag här med bara hälften av mitt hår kvar, snyft. Gick runt lite med Issa, fixade några ärenden och gud vad glad jag är att jag har den bruden. Jag känner att jag har en förkylning krypandes i kroppen också, försöker göra allt jag kan för att den ska hålla sig på avstånd, speciellt med slutspel nästa helg, får hoppas på de bästa. Vi hörs!
 
Så mycket kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0