One time you told me you need me tonight..

Nu har jag officiellt gått klart första året på gymnaiumet samt tagit sommarlov. Året har gått sjukt fort och jag kommer att sakna det som vart, människorna jag lärde känna osvosv. Firade in sommarlovet med att mysa med några sötisar från min klass samt Miranda. Det blev en båttur och lite grillning på det, mysigare får man ju leta efter.
 
Igår var jag på Rudbecks utspring samt Ludvigs studentmottagning. Man blev inte lite avundsjuk och taggad på att själv få ta studenten, Rudbeck kommer definitivt inte bli detsamma utan deras 95or. Var som sagt på mottagning hus Ludvig igår, känns helt sjukt att grabben tagit studenten men är såå glad för hans skull! 
  
Grattis till er underbara & fina vänner!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0