Nyårslöften 2014 ♥

Nytt år och nya regler, det är dags att "starta om" på nytt igen då. Lyckades lite smått med mina nyårslöften förra året, inte helt men en del.
 
I år är mina löften att..

Kämpa
Jag vill allt och lite till, men inget vill gå min väg känns det som, det är dags att ta tag i det, hitta viljan och verkligen försöka nå dit jag vill, jag vet ju själv hur besviken jag blir annars.
Bli mer positiv
Saker och ting är hårt i livet, men jag ska försöka le lite mer iallafall och vara gladare mot folk runt omkring mig. Folk som verkligen betyder någonting för mig, de borde få höra det.
 
Få kontroll över mina pengar
Jag ska åtminstone söka jobb, försöka tjäna lite egna pengar och få bättre koll på vart mina pengar tar vägen. För just nu så försvinner det, helt spårlöst ibland, haha.
 
I det stora hela handlar allt om att ta tag i mig själv, må bättre och vinna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0