17 barre och några roliga dagar

Hejpåer!
Min motivation till att blogga finns, men de är få tillfällen då jag verkligen har tid. I onsdags fyllde jag sjutton, bara ett år kvar till arton nu då. Känns sjukt hur fort tiden går nu förtiden, dagar, veckor och månader bara passerar förbi. Men jag har ärligt inget att gnälla på, för jag har mina underbara vänner som gör mina dagar så grymt bra, de är bäst då de är bara.

Igår, lördag drog jag med några söta boys till Jakobsberg och kollade innebandy, sedan vandrade vi runt lite i centrum. Senare drog jag med Miranda och Niclas för att kolla Junnes hockeymatch, tycker om ishallar nu, och hockeyn. Kvällen spenderades med de söta grabbarna. Idag ska de liras innebandy och sedan får vi se vad som händer.
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0