We all got the sparks

Tiden går fort nu förtiden, man hinner knappt avsluta det ena fören man är halvvägs in i det andra. Mycket händer men det är väldigt lite som jag hinner skriva om tyvärr. I fredags firade vi Junne som fyllde sexton år med lite överraskning, kladdkaka och mys hemma hos honom, grattis i efterskott sötis, like you very much!
 
Våra val inför tvåan skulle ha varit inne i fredags, och allting gick så fort att jag knappt har någon aning om vad jag valde eller vad jag egentligen vill, det är mycket som snurrar i huvudet och trots att jag vet att jag har en del val att stå i så är jag förvånadsvärt glad och lycklig. Tror inte jag varit såhär lycklig på jag vet inte hur länge, jag ler mer än någonsin nästan och jag är lycklig, älskar att le!
Bilder ifrån helgen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0