Only hate the road when you're missing home

Godmorgon!
Nu börjar lovet på riktigt efter att gårdagens studiedag är över! Åkte tillsammans med Issi och Miranda till Gillbo på förmiddagen och hälsade på gamla lärare och checkade läget, allting känns så annorlunda nu mot då. Mös sedan hemma hos Issa med hennes familj och kollade hockey semin som tre kronor vann, alltså är vi klara för ännu en medalj, inga konstigheter..
 
Vi åkte vidare mot Kista där vi kollade runt i affärer en bra stund innan vi tog en fika. Gick runt ett tag till innan vi drog hem, och självklart kunde jag inte hålla mig ifrån att köpa något, min garderob står så tom och skriker till mig att köpa nya saker så ja, kände för att lyssna på den.
 
Denna dag kommer att spenderas nere i Rotebrohallen för att dömma hela dagen, tjäna in de pengar jag spendrade igår och bara vara. Inte mer än så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0