It's not always easy, but somehow our love stays strong

Idag var nog första gången på länge som jag fick lite ensamtid med mamma min. Dömde lite imorse och sedan skjutsade hon mig på match, seriefinal mot Sundbyberg med damerna, vinst med 8-3. Sen åkte vi till Kista, lunchade och kikade i lite affärer innan det var dags att åka vidare till Hässelby för nästa match. Mysigt var det, med tanke på att det är ytters sällan vi har tid för att träffas själva. 
 
Ikväll var jag seg, hade inte mycket ork så stannade hemma, kikade på melodifestivalen med familjen. Hann även med att kolla film efter det samt proppa i mig mängder med onyttigheter så att magen vi det här laget håller på att spricka. 
 
Mamma är ingen linslus direkt, så fick ta en bild när hon inte var beredd, mami! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0