Been holding back without a reason why

Nu får även jag säga äntligen lov, Rudbeck har bestämt studiedag imorgon så att man har fått en extra dag ledigt är ingenting man har att klaga på direkt. Idag har jag haft två lektioner, där av min sista idrottslektion kommer sakna idrotten en del nu när man ska gå igenom alla dagar med endast massa teoretiska och jobbiga lektioner, men men.
 
Ikväll har jag tränat och sedan myst ner mig i sängen för att se senaste avsnittet av pll, den där serien gör en galen alltså, just när man tror att man vet allting så skiter sig allt och blir kaos, såå frustrerande! Nu ska jag göra mig klar och krypa till korgs för natten, puss på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem ☺️

2014-03-31 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0