You should love me harder

Hello snyggingar!
Efter jul har dagarna gått i rasande fart, den 26 var det ju mellandagsrea och det är ganska enkelt att räkna ut att jag befann mig i ett köpcentrum. Var iallafall med Isabell x2 i Kista och kollade runt samt införskaffade lite smått och gott. Blev en snabbis sväng till stan med Max också innan vi drog tillbaka till Kista. 
 
Dagarna efter var det ju Storvretacupen som stod på schemat. Tror det var första gången på cirkus sex år som vi inte var med själva, så detta år fick spenderas på läktarn istället, men kul är väl det med. Hade två sköna dagar i Uppsala med mycket kul med Isabell, Madeleine, Miranda och Elinor. Det tackar vi för!
 
Den sjugonioende och trettionde har jag befunnit mig på jobbet och försökt göra lite nytta. Avrundade dagen igår med att kolla HJ grabbarna möta Stockholms HJ17, sjukt rolig match att kolla på. Nu ligger jag brevid min äldsta syster i min säng och vi ska kolla lite film såhär på nyårsafton! Hoppas alla har det bra puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0