Then a hero comes along

Igår var det lucia och som vanligt i min familj så betyder det att det är fullt upp. Vid sextiden gick hela familjen upp för att kolla luciatåget och gratta mamma som fyllde år. Orkade mig igenom tre-fyra låtar ungefär innan jag gick och la mig igen. Upp vid tio och lyckades försova mig till en match som förövrigt gick råsämst trots de fick vi med oss en poäng och stannar kvar i placering.
 
Under eftermiddagen så hade vi gäster och lite senare så var det lagfest som gällde. Det överträffade mina förväntingar och hade de as bra tillsammans med laget, kom hem runt halv tre och då var det bums i säng som gällde. Idag har det inte hänt mycket alls, tagit de lugnt, kollade VM finalen med Miranda, Niclas och August och bara chillat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0