Cause I give you everything that you asked about..

Dagarna på lovet sprang förbi och erbjöd en hel del roliga saker. I torsdags åkte jag in till staden för lite mys med min kära kusin, det blev en subway dejt, lite koll i affärer och en massa talktalktalk. Kvällen och natten spenderades hemma hos bröderna Eldh med mysiga människor. Fredagen innebar shopping tillsammans med min söta Issa, vi åkte till Kista och kollade runt. Egentligen köpte jag inte mer än en sjal, men kolla i affärer gjorde vi iallafall..
 
På lördagen var det påskafton och som årlig tradition så var det lunch hemma hos mormor och morfar som gällde tillsammans med resten av släkten, lagom mys. Drog ut med Miranda på kvällen och tanken var väl att jag skulle sova där men av någon anledning åkte vi till Sollentuna för att få göra något, vi gick runt tillsammans med Johan, Niclas och David och slutade upp i Edsviken. Vi drog väl hem runt halv elva dagen efter, ytterst oklar kväll men ändå väldigt rolig. Jag och Miranda hann knappt mer än hem, byta om och käka lite innan vi slocknade i varsin säng, haha. 
 
Så mycket mer av den söndagen blev det inte och gårdagen var jag på lunch hos Jannes mamma och annars hände inte mycket. Nu är det tillbaka till rutinerna som gäller. Hoppas alla har haft ett bra lov och påsk, puss på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0