If I agreed with you we’d both be wrong

Hallådär!
Har haft en hel del för mig ungefär varje dag så att hinna blogga har inte riktigt varit prio nummer ett. DM fortsatte iallafall på söndagen och mellan matcherna så drog jag och Miranda till centrum där vi åt lite Subway och tog sedan ett smakprov på nya Chillbox som öppnat i Sollentuna. Det var väl helt okej var inte så bra på att blanda men skyller på att det var första gången jag provade något i den stilen. 
 
Igår var det dags för skolvecka igen, tog mig igenom dagen trots att jag kände mig som en sänkt ubåt, har dragit på mig en hemsk förkylning och gårdagen var helt enkelt bara inte bra. Trots det tog jag mig igenom hela skoldagen (!!) innan jag drog till Niclas och la mig där för att vila ett tag och senare åkte jag med Miranda till Klubbexperten. Hittade en rätt skön klubba där så vi får väl se om det blir något av den eller inte. 
 
Den här dagen har jag orkat lite mer, fortfarande dunder förkyld men står på benen med lite alvedon i kroppen. Hade bara två lektioner så det var rätt chill. Gick runt lite i centrum tillsammans med Issa ett tag efter skolan och sedan till donken tillsammans med Isabell innan jag drog hem och satte mig på den sköna plats där jag sitter nu. Blir ingen träning för mig ikväll är alldeles för sliten så får se om jag pluggar eller tar mig ditåt. Ska lägga mig ner ett litet tag nu för är trött, puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0