Friends with Benefits

Tjenahallåhej!
Helgen har rullat på galet fort och nu har även måndagen tagit slut. Har spenderat så gott som hela helgen på sönder sidan för att kolla olika lag spela lite innebandy. Innebandy är seriöst bäst, så sjukt bra och bäst att både spela och kolla på så ja, kärlek till den sporten. Fick in en sväng till Jakobsberg i lördags också tillsammans med Isabell där vi mötte upp Isabell, Tove och Rebecca och kollade på Antons spelning där, så ja min helg har varit helt okej trots allt.
 
Dagen har rullat på och jag har en massa plugg att göra, har dock inte ork till något av det men de är bara att bita ihop och försöka ändå. Har haft en lugn hemma kväll sedan jag slutade och bara suttit i mjukiskläder och tagit det lugnt, fått lite plugg gjort och sett Friends with Benefits för första gången. Det var faktiskt en sjukt bra film som jag verkligen skulle rekomendera, och inte nog med det så är ju dem båda sjukt snygga! 
Vi hörs när vi hörs puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0