Can I get a hell no?

Ja hej!
Den här veckan har gått riktigt fort vilket innebär att det redan är fredag, slutade runt ett idag så drog hem och la mig i soffan ett tag och sedan bakade jag lite, är kär i att baka, hehe. Har vart dålig uppdatering nu igen så tänkte dra lite fort om vad som hänt i veckan. Slutade tidigt i onsdags så drog in till Ävsjömässan tillsammans med Issa och Issi där v väntade på att få säga hej till Alex (Alexander Vasilliu) som är en dansare/magiker/sångare lite allt i ett. Han repade in för något på kvällen så när han fick ledigt så kom han ut och pratade med oss liteg grann. 
 
Igår torsdag så slutade jag fem över fyra. Drog direkt till Satelliten efteråt där vi skulle ha våran första innomhusträning på år och dagar. Var inte med eftersom att min förkylning inte vill ge sig ordentligt. Behövde vara där ändå eftersom att vi skulle få en kort presentation om säsongen och våran nya tränare. Drog direkt därifrån till Kista tillsammans med Niclas där vi körde på en romantisk middag på Max och sedan lite bio för att fira att vi varit tillsammans i ett halvår, han är rätt underbar han! 
 
Det var väl min dag i korta drag får se vad som händer nu i helgen, men hör av mig så fort jag vet. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0