You know that I don't wanna lose it, but what about you?

Hejpåer!
Livet rullar på, lite segare än vanligt kanske. Har varit rätt en rätt trög vecka men får börja om på nya tag idag. Sen jag har slutat skolan så har jag inte gjort någonting alls, utan bara legat i min säng och sovit, är totalt jävla förstörd i kroppen men även i huvudet, motivation till saker och ting finns liksom inte riktigt. 
 
Ska försöka trotsa mig själv och försöka skriva något på filmanalysen som jag skulle ha lämnat in i fredags, trots att kroppen skriker åt mig att göra något lite bättre för den. Det är bara att kämpa. Hoppas alla har det bra, puss!
Har värsta systerkänslan för dig babe! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0