We pic up the pieces that are left of us to find

Godmorgon!
Sista veckan i skolan innan höstlovet har nu tagit mig igenom och det har varit aningen för mycket för att jag ska kunna hitta tid eller motivation till att blogga. Men nu sitter jag här iallafall en måndagmorgon och första dagen på lovet kan man väl säga. Idag är en sån dag jag bara ska ta det lugnt, och göra de här tråkiga och nödvändiga sakerna ni vet, städa, tvätta, plugga och ja you name it. 
 
Har inte varit hemma sedan i torsdag utan sov hos Miranda torsdag till löradag. Hade en Halloweendag i skolan i fredags men nedsläckt cafeteria, allafönster var för klistrade och ja de gick runt utklädda människor här och var samt att de var pyntat med olika saker, kan säga att jag lyckades bli rädd för en del. Men det var mysigt, lite annorlunda och skoj. Lördag var det match och sedan fifakväll men grabbsen vilket inkluderar Miranda såklart, vi hade det allmänt mysigt och skoj, spenderade även natten där. Hade två matcher direkt efter varandra igår, kan säga att det var lagom jobbigt. Hade inge vidare ork i kroppen efteråt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0