Lately I've been losing sleep, dreaming about the things that we could be

Hello friendos!
Inläggen kommer och går, lusten också, så ni får inlägg när jag känner att jag har något vettigt att dela med er. Om skolan.. Gick in en ny period i torsdag och det innebär att jag går i skolan åtta till fyra alla dagar i veckan, det suger verkligen då jag har haft väldigt slappt schema tidigare. Men får lida mig igenom den här perioden och le och vara glad ändå!
 
Har varit i centrum med Issi idag, vi kollade lite kläder och letade inspiration samt tog en dejt på subway, godaste på länge. Åkte till simhallen sedan och kollade lite på killarnasträning samt pratade en hel del, träffas inte så ofta längre så gosade när vi hade chansen. Lite oklara planer för kvällen men tror jag ska till Eldh iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0