It's so hard to say that I'm sorry I'll make everything alright

Hallådär!
Helgen gick fort, alldeles för fort. Spenderade min söndag med Isabell och Emelie. Gick runt först lite inne i staden och sedan i Sollentuna, fortsatte att hitta lite inspiration när det gäller kläder, min kärlek till kläder är enorm, för er som inte förstått det, haha.

Skolan drog igång igen idag och den här perioden tar kål på mig, är helt slut när jag kommer hem från skolan så allting jag vill är att gå och lägga mig och sova. Men det finns ju så mycket annat roligt som jag vill göra, men även saker som verkligen måste göras. För övrigt så släpper Cody sitt akustiska album inatt, och tror det är kommer vara riktigt grymt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0