I'm left with used-to-be's and once upon a time

Hallådär!
Fick en sådan där liten stund över och hade lite lust till att blogga ändå. Min dag har varit körig, första tisdagen med det här schemat och jag kommer hem från skolan, duschar och slocknar, lyckat Michelle lyckat. Med nya kurser så kommer också en massa extra plugg, jag som verkligen älskar att plugga och inte har svårt alls att finna ro till att sätta mig med allt, så roligt ju.
 
Ska försöka plugga lite nu, en halvtimme till ungefär sen får det vara nog så jag blir lagom klar till Sverige matchen ikväll. Är rätt imponerad efter Sveriges prestation förra matchen faktiskt så jag lär sitta bänkad i soffan under matchen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0