You can be my it girl

Tänkte faktiskt blogga igår men internetet i skolan är inte världens bästa. Efter skolan spenderade jag min tid tillsammans med Niclas, gjorde inget speciellt kollade tv och käkade ungefär så. Senare på kvällen drog jag till Miranda och spenderade natten hos henne, vi käkade donken och pratade lite innan vi kröp till korgs. Fick även donken leverans till skolan, så sjukt gott!
 
Nu sitter jag på engelska lektion och ska skriva en släktforskning typ, inte världens roligaste men ett måste för att kanske kunna få upp mitt betyg lite grann, får kämpa på. Har haft hemkunskap nyss också och bakade bullar, är kär i bullar så sjukt gott. Ni lär höra mer av mig senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0