Home is when your heart is around

Tjenixen!
Hur är det med er? Med mig rullar det på trots att jag har sjukt mycket i skolan, har ca. tolv uppgifter som jag ska hinna lämna in den här veckan innan betygen ska sätta, är lagom stressad och förövrigt helt slut i hjärnan och kroppen skriker efter träning, inte världens skönaste kombo kan jag inte påstå. 
 
Iallafall, jag har hunnit plugga, tagit hand om disken och bakat samt hämtat barnen på dagis sedan jag kom hem och jag är på riktigt helt jävla slut nu, dock har jag ju ingen tid för lite sömn idag utan det blir att tvångs plugga vilket aldrig blir bra och pressa ner lite kinamat till magen som absolut inte är hungrig just nu. Uppdaterar er lite senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0