Do you have to make me feel like there's nothing left of me..

Hello!
Gårdagen var rätt chill, slutande halv två och drog med Miranda hem ett tag. Fick lite plugg gjort innan vi drog ner till Rotebrohallen för att hålla i idrottslyfet, när man väl tagit sig igenomd det så var man döds trött och dödshungrig. Vi käkade lite innan vi drog iväg och handlade. Tröttheten ville inte ge sig fören vi hade cyklat ner till stationen och solat lite samt köpt lite godis och sånt som vi skulle ha samtidigt som vi kollade derbyt samt pluggade lite. Städade lite smått efter det, duschade och mös ner oss i sängen och läste svenska innan det var dags för att sova för natten. Dagen igår var i korta drag underbar trots att vi inte gjorde något speciellt, känns som kvällen var hur lång som helst och vi hann med att göra massor förutom att plugga det vi skulle, men jaja kvällen var skön och jag behövde verkligen en stund med henne. 
 
Nu har jag lektion, har tagit mig igenom tre och en halv lektion så om inte för lång tid så får jag äntligen lunch och får stoppa något i magen, är dödshungrig. Blir väl plugg efter skolan innnan jag äntligen ska få träna igen, inte gjort de på en och en halv vecka och det känns jätte skumt, men jaja dags att ta tag i tränandet igen och komma igång på riktigt. Skriver senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0