That moment when every little noice can scare you to death

Hejhejhallå!
Skrev ett inlägg tidigare idag en tiden rann iväg och jag hann inte skriva klart innan det var dags att stänga ner datorn. Min torsdag har iallafall rullat på bra, och imorgon är det äntligen fredag och sedan en underbar helg igen, lite ledigt sitter aldrig fel speciellt inte när man är så sjukt trött i både huvud och kropp som jag är just nu. 
 
Efter skolan drog jag och Miranda på idrottslyftet, var helt okej idag inte så jätte jobbiga barn iallafall. Efteråt så drog vi hem till henne och fixade lite innan vi drog och kollade runt lite i centrum innan det var dags för träning. Bästa träningen på länge för min del och det är väl, posivit I guess. Har avrundat kvällen med ett äpple och lite serie kollande och ska krypa till korgs nu, hoppas alla har haft en bra dag puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0