Stay strong and keep on fighting..

Hallihallå!
Tänkte bara tala om för er hur sjukt mycket jag älskar skolan och all dens stress. Nej skoja bara, det är måndag och jag försöker att ta mig igenom en lagom jobbig skoldag. Hade utvecklingssamtal tidigare idag och det fick mig väl att tänka till en del, vet att det egentligen inte spelar någon roll men ändå. Efter skolan drar jag och Miranda och tar hand om idrottslyfter och senare drar vi på träning också. Kommer antagligen vara helt slutkörd ikväll när jag kommer hem så kommer nog att krypa till korgs direkt. Får se när vi hörs, puss!
Det är kallt och jag fryser så sitter med min tuffa Rotebro tröja i skolan, jajamän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0