Never mind I find someone like you

Hei people!
Jag har lov är riktigt överlycklig faktiskt. Invigde lovet på bästa sätt igenom att jag och Miranda åkte in till stan och åt middag på Vapiano var sjukt gott och mysigt så skulle inte tveka på att göra det igen. Vi drog sedan ner ett gäng ifrån våran klass till Rotebrohallen och lirade lite innebandy på kvällen, hur underbart? Bästa starten iallafall. 
 
Gårdagen ägnades till en början åt att städa mitt rum som jag märkte igår, inte blivit ordentligen städat på ett tag så nu är det mycket renare iallafall, lite små saker som kommit dit idag som jag får se till att ta bort till ikväll. Åkte sedan till Niclas där jag åt påsklunch med hans familj, spenderade kvällen med honom sedan. 
 
Idag var det upp runt åtta, tog halv nio bussen till Miranda och vi drog ut på en löparrunda, var faktiskt sjukt skönt men dock lite jobbigt mot slutet. Nu sitter jag i bilen påväg till mormor och morfar för en vanlig traditionell påsklunch med släkten där, känner mig lite cool för att jag kunde dela internetet från mobilen till datorn så nu kan jag göra lite vad som helst. Ska ta och kolla lite film nu så vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0