I've been afraid through all my life, but I'm not afraid tonight

Hejpåer!
Gårdagen var grym, började som de flesta andra lördagar med match i simhallen, efter den duschade jag och Isabell där samt kollade lite på HJ-matchen innan vi kollade på A-lagetsmatch. Begav oss sedan till Sollentuna där vi käkade subway, och kollade runt lite i affärer men eftersom att vi båda två var så trötts så åkte vi till Silverdal en timme tidigare och la oss där för att vila ett tag. Sen var det att kolla killarnas sista match för året, känns lite lagom jobbigt att alla innebandy matcher börjar ta slut nu. Kvällen spenderades med godis, chips och cola hemma hos Isabell framför tvn, en lagom mysig avslutning på en bra dag.
 
Nu sitter jag i köket och ska käka lite frukost, har ganska mycket tid på mig innan mamma och Janne hämtar upp mig och vi drar på match mot Bele, så vet inte riktigt vad jag ska göra menmen, skriver senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0