I'm happy right now, please let my life be this way

Holla people!
Måndagen har rullat på bra och om några timmar är dagen över. Drog ut och sprang med Miranda efter skolan och jag kom på den dumma idéen om att springa i spåret som naturligtvis var täckt av glanshal is hela vägen, så på 2.2 km i ojämn mark och backar täckta av is lyckades jag bara ramla två gånger. Vi drog på träning lite senare som förövrigt gick rätt bra, finns en hel del att slipa på men får låta det vara för tillfället. 
 
Nu sitter vi hemma i Mirandas soffa och jag håller henne sällskap tills hennes mamma kommer hem vilket är alldeles strax. Vi kikar lite på hockey, har käkat lite och försöker att plugga. Mamma hämtar upp mig lite senare och då ska jag hem och duscha, plugga lite och krypa ner i sängen. Hoppas alla har haft en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0