I wish you were here

Hejhejhallå!
Minns inte när jag uppdaterade senast men iallafall, var på SM i helgen vi slutade på en sjunde plats vilket är riktigtriktigt illa så det ska vi inte prata om. Fick sova hos Linda lördag till söndag för att jag inte vågade sova själv hemma, den sötisen. Upp tidigt dagen efter för att jag skulle på match och när jag kom hem ifrån den var jag helt slutkörd, orkade knappt gå eller någonting. Miranda och August kom över ett litet tag och lämnade saker som Miranda köpt i London till mig, as fina så lägger upp bild på det i slutet av inlägget.
 
Var måndag igår och skoldagen var pain, var lagom trött och sliten men klarade mig till slut ändå. Träningen på kvällen dödade mig helt så somnade redan vid halv elva, sådär lagom trött. Har tagit mig igenom den här skoldagen också snart och inte fått mycket gjort, men får väl försöka göra mitt bästa sista timmen. 
Skriver senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0