"I know that if the sky would fall I'd survive it all, because of you.."

Tjenare!
Kände att jag var väldigt positiv och glad i förra inlägget, ber om ursäkt för det. Är på bättre humör nu iallafall och jag har precis tagit mig igenom veckans första skoldag, hur skönt? Idottslyfter idag gick riktigt bra, tog hand om 10 små söta pojkar, och det var lätt den bästa gruppen vi har haft hitills, om man nu får säga så. Träningen gick sådär, bättre än på ett tag men fortfarande inte bra, måste ta tag i min kondition om jag ska orka fortsätta med innebandyn. 
 
Sitter just nu och skriver på min svenska som jag skulle skickat in i fredags, ska försöka få den klar så att jag har ett mindre arbete att bli klar med och sedan kryper jag nog till korgs, första natten i min egen säng på tre nätter, ojoj. Skriver när jag får tillfället, puss!
Charmig och nyduschad, javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0