YouOnlyLiveOnce

HEJ VÄNNER!
Vet inte vad det är med mig och min uppdatering egentligen, det vill sig verkligen inte. Tur för mig att det inte hänt så mycket i mitt liv då.

Förra helgen spenderades iallafall med de underbara jobbiga boysen och Miranda, ute på Luddes landställe. Det var riktigt mysigt där och vi hann med en hel del badandes, fifalir och bara ha allmänt kul.

Gårdagen spenderades med några underbara människor ifrån klassen på IP där vi lirade lite boll. Senare var vi ett gäng bestående av Miranda, mig, Jonas, Pascal och Elin som drog hem till Miranda där vi satt ute på hennes baksida och bara snackade, flamsade och hade det allmänt mysigt. Så gårdagen blev riktigt lyckad igår, trots att jag höll på gå under av hundra tusentals myggor och myggbett. Spenderade även natten där sedan.

Den här kvällen spenderade jag med Miranda, Joel och August. Vi drog hem till August där vi käkade lite glass innan vi drog ut med hans bröder och lirade lite fotboll och hade allmänt skoj. Senare tog vi en liten tripp till mc donken innan jag skulle bege mig hemåt. Lagom bra slut på national dagen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0