Skolavslutningen 2013

Det känns helt sjukt att jag har varit på min sista skolavslutning i grundskolan någonsin. För tre år sedan slutade jag sexan och ville då inte splittras ifrån min klass. Under sommaren gjorde de om från tre klasser till två och när vi började på hösten så var vi två helt nya klasser. Visst var det lite grupperat i början men ju längre tiden gått ju desto tightare har vi blivit, vi känns som en stor familj nu förtiden. Det känns helt sjukt att vi nu har varit tvugna att säga hejdå och lämna allting bakom oss, alla minnen, tryggheten och människorna. Kommer sakna alla som har varit med och gjort den här tre åren så pass oförglömliga och gjort de till de bästa åren i mitt. Det sorligaste är att jag vet jag kommer skiljas ifrån så mycket, kommer aldrig kunna gå i samma lokaler eller ha samma lärare. Vet också att en del människor kommer jag aldrig att träffa igen. Usch mår dåligt av bara tanken på att jag är tvungen att gå vidare nu, men oavsett tack för de här åren bästa nian genom tiderna!
9A Gillboskolan 2010 - 2013 "Nu sticker eliten, kvar blir skiten!" True words boys, loveyouall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0