It's just another step into your future

Hejhejhallå!
Jag ligger i min säng och tanken är att jag ska sova, inte så jätte taggad på sömn men det behövs verkligen.

Hade elevensval idag och vi skulle kämpa med våra sånghäften. Tog ett tag att få till allting ordentligt men tillslut så. Imorgon blir det att vika och häfta en bunt med papper, alltid kul liksom.

Efter skolan var det en hel del förberedelser inför balen som är imorgon. Har sett så många bilder på andra så man börjar bli smått taggad. Dock alldeles för mycket stress och fix för min smak som alltid ska fixa allt i sista stund. Jaja, jag överlever nog det här... Nu ska jag sova snart men först flytta över till twitter där det händer grejer, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0