VÄÄÄRMLAND!

Hei people!
Kom hem ifrån Kil i lördagseftermiddag. Hade haft några underbara dagar där med mycket skratt, fotboll och umgänge. Fanns liksom ingenting att vara rädd för och jag bodde med underbara människor, alla runt om en vad stört sköna och bäst av allt så hade jag det bara allmänt bäst med min bästavän. Skulle inte banga en sekund på att få åka tillbaka.

Blev inte mycket tid hemma utan var bara att packa och tvätta om för att imorse bege mig iväg igen och nu ligger jag brevid Isabell på ett hotell rum i Prag. Här ska jag spendera den kommande veckan med mitt underbara innebandylag, så jag försöker uppdatera när jag får en minut över, puss så länge!

https://cdn1.cdnme.se/1839150/6-3/pic_51db3cf29606ee346f58af51.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0